BRINGER BRANDS & TOPATLETER TÆTTERE PÅ KUNDER & FANS

BRANDS

Vi arbejder med brands, der vil have autentiske og sunde influenter, der både præsterer på og uden for rampelyset.

sandratoft-hjemmeside

AMBASSADØR

Vi skaber partnerskaber med topatleter på vegne af brands ved at bruge vores erfaring og viden om engagement og fankultur.

TALENTER

Vi udvikler, finpudser og udfordrer vores atleter i samspil med vores partnere, så de sammen kan skille sig ud i brandfortællingen.

RÅDGIVNING

Vi tilbyder strategisk vejledning for at hjælpe brands, klubber og forbund  med at uddybe deres forhold til fans og interessenter.

PROCES FOR PARTNERSKAB

Med BWM Profiling har dit brand et professionelt bindeled mellem atleten og dens interessenter. Vi bistår under hele perioden med indsigt og strategisk vejledning, så vi sammen sikrer at partnerskabet bliver skudt godt i gang.

1. CASE & INSIGHTS

Vi bruger vores data platforme til indsigt og vejledning, så dit brand kan uddybe sit forhold til dets fans og interessenter.

2. MATCHING

Gennem BWM’s Profiling netværk scouter, udvælger og forbinder vi de rette atleter til dit brand.

3. GOALS

Sammen definerer vi succesfaktorer og ønskede målsætninger for et effektivt partnerskab.

4. CONTENT UNIVERS

På baggrund af ovenstående skaber vi et fælles content univers enten in-house eller eksternt.

5. ACTIVATION

Gennem partnerskabet bistår BWM Profiling med PR-rådgivning og booster kampagner på egne medier for atlet og brand.

VORES PROJEKTER

MAGNUS CORT AMBASSADØR FOR RARE WINE INVEST

En af de mest fremtrædende professionelle cykelryttere i Danmark, Magnus Cort, indleder kommercielt samarbejde med RareWine Invest.

 

SEBASTIAN BARTHOLD X NOCCO NORGE

Den norske fløjspiller, Sebastian Barthold, bliver ambassadør for NOCCO på det norske marked. 

BWM hjalp med scouting, opsætning af kontakt og kampagneforslag. 

JANNICK GREEN I PARTNERSKAB MED SPORTMASTER

Den danske målvogter, Jannick Green, indgår et partnerskab med Sportmaster med fokus på kampagnen “Back To Sport” efter sommerferien. 

BWM bistod som bindeled mellem Jannick’s performance sponsor; Hummel.

KATHRINE HEINDAHL I KAMPAGNE MED ECOOKING

Den danske stregspiller Kathrine Heindahl teamer op med Ecooking i 48 timers kampagne.

Udover branding med en af landets absolut bedste håndboldspillere var der en  konkret ROI på hele 600% for link i Kathrines story.

JENNY CARLSON BLIVER AMBASSADØR FOR BAREBELLS

Den svenske landsholdsprofil Jenny Carlson indgår som brandambassadør for det funktionelle fødevarefirma Barebells i Sverige & Frankrig.

VERDENS BEDSTE MÅLMAND BLIVER FRONTFIGUR FOR VITAMIN WELL 

Sandra Toft blev i sæsonen 21/22 kåret som IHF “Verdens Bedste Håndboldspiller”.

Hun har nu indgået et 2-årigt samarbejde med Vitamin Well Danmark som frontfigur både på digitale og fysiske platforme.

JANNICK GREEN I ‘STRETCH FURTHER’ KAMPAGNE MED SNT

Den danske målvogter Jannick Green bliver en del af en større ‘Stretch Further’ kampagne med det danske brand Shaping New Tomorrow.

En del af en december-kampagne med fokus på det danske og tyske herremarked.

BWM TEAMER OP MED RED BULL I EKSKLUSIV PARTNERAFTALE

Best Way Management & Red Bull indgår en samarbejdsaftale med henblik på at forbinde Red Bull’s brand med topatleter i dansk fodbold og håndbold. 

KLIK FOR AT SE

UDVALGTE PARTNERE

Med vores samarbejdspartnere er du i godt selskab

NYSGERRIG PÅ MERE?

LAD OS CONNECTE